Skip Ribbon Commands Skip to main content

Trodat Polska - Kim jesteśmy

Kim jesteśmy i co jest naszą misją?

 

Zespół Trodat Polska

DSC03151.JPG

Zespół Trodat Polska liczy ponad 80 osób. Są to zespoły Sprzedaży, Biura Obsługi Klienta, Marketingu, Administracji i Zaopatrzenia, Systemów laserowych, Magazyn i Konfekcjonowanie.

Wszyscy jesteśmy do Państwa dyspozycji w zakresie informacji dotyczących marek: Trodat, Uni Mitsubishi Pencil, Trotec, Reiner, Noris, Max.

Naszą misją jest "Sprzedaż wysokiej jakości produktów i rozwiązań biznesowych, pozwalających na rozwój sprzedaży i zyskowności naszych Klientów".

 

Zespół Marketingu i Sprzedaży Trodat Polska

 

Dział Marketingu

Dorota Liebchen - Marketing Manager

Ewa Jarosz - Specjalista ds. marketingu

Małgorzata Banasiak - Specjalista ds. marketingu​ Internetowego

 

Dział Sprzedaży 

Rafał Nakoneczny - Sales Manager

Piotr Olbrycht - Area Sales Manager​ Południe

Michał Wasielewski​ - Area Sales Manager​ Zachód

Mirosław Maciak - Area Sales Manager​ Centrum

 

Biuro Obsługi Klienta

Małgorzata Tyrkin​ - Kierownik Biura Sprzedaży Telefonicznej i Obsługi Klienta

 

Zespół SYSTEMÓW LASEROWYCH TROTEC

Karina Krawiec-Głaz - Kierownik Działu Wsparcia Sprzedaży i Telemarketingu Trotec
Sabina Greloff - Brand Manager Trotec

Jacek Dudkiewicz - Technical Support Manager

 

Doskonalimy nasze umiejętności

 

Dział Sprzedaży Trodat Polska uczestniczy w cyklicznych szkoleniach.

Szkolenia są prowadzone zarówno przez zewnętrzną firmę szkoleniową w zakresie szkoleń tzw. „miękkich”, jak również przez Dział Marketingu Trodat w zakresie pogłębiania wiedzy produktowej i cech wyróżniających nasze produkty na rynku. Nasza oferta to obecnie 6 światowych marek i ponad 1 600 SKU.  Ostatnio oferta rozszerzona została  o nową, japońską markę – zszywacze i dziurkacze Max. To kolejne produkty z oferty Trodat o unikalnych cechach użytkowych.

 

Od Przedstawicieli Handlowych Trodat Polska wymagane są nie tylko działania nakierowane „czysto” na efekty sprzedażowe. Wymagana jest również aktywność na różnych płaszczyznach biznesowych, w zależności od rodzaju współpracy klienta z firmą Trodat Polska. Nasi Handlowcy pełnią również rolę swego rodzaju „Promotorów” marek Uni, Max i Trodat w zakresie dotarcia do kanału detalicznego branży biurowo-szkolnej. Celem wizyt Przedstawicieli Trodat u tego rodzaju klientów, nazywanych przez nas wewnętrznie klientami pośrednimi ze względu na brak możliwości generowania bezpośrednich obrotów z Trodat Polska, jest przede wszystkim prezentacja naszych produktów i ich korzyści. Renomowane, światowe marki jakie posiada w dystrybucji Trodat Polska obligują nas bowiem do prezentacji wszystkich unikalnych cech produktów, a przede wszystkim wynikających z nich korzyści dla użytkownika końcowego.

 

Z wieloma Dystrybutorami Trodat Polska z sukcesem funkcjonuje również od lat model współpracy w zakresie zbierania zamówień na produkty z oferty Trodat Polska u klientów detalicznych. Zamówienia takie są zbierane w imieniu Dystrybutora i każdorazowo z nim konsultowane. To z kolei forma oferowanego przez Trodat dodatkowego wsparcia sił sprzedaży Dystrybutora naszymi Handlowcami. Pracując w takim modelu „ramię w ramię” i na ustalonych zasadach obie strony odnoszą wymierne korzyści i wzrosty sprzedaży.  Jeśli są Państwo zainteresowani tego rodzaju współpracą prosimy o kontakt z Regionalnymi Kierownikami Trodat Polska:

 

​ ​​​​​​