Skip Ribbon Commands Skip to main content

Trodat Polska - Kim jesteśmy

Kim jesteśmy i co jest naszą misją?

 

 

 

Zespół Trodat Polska

 

                 

 

 

Zespół Trodat Polska liczy ponad 50 osób. Są to zespoły Sprzedaży, Biura Obsługi Klienta, Marketingu, Administracji i Zaopatrzenia, Systemów laserowych, Magazyn i Konfekcjonowanie.

 

Wszyscy jesteśmy do Państwa dyspozycji w zakresie informacji dotyczących marek: Trodat, Uni Mitsubishi Pencil, Trotec, Reiner, Noris, Max.

 

Naszą misją jest "Sprzedaż wysokiej jakości produktów i rozwiązań biznesowych, pozwalających na rozwój sprzedaży i zyskowności naszych Klientów".

 

 

Zespół Marketingu i Sprzedaży Trodat Polska


Jacek Borowiecki - Sales Operations Manager


Dział Sprzedaży 

Rafał Nakoneczny - Regionalny Kierownik Sprzedaży Północ

Bartłomiej Patroś - Regionalny Kierownik Sprzedaży Południe

Witold Wroński - Regionalny Kierownik Sprzedaży Południe


Dział Kluczowych Klientów

Artur Korycki - Kierownik Operacyjny ds. Kluczowych Klientów

vacat - Key Account Manager (Centrum)

Przemysław Rok - Key Account Manager (Zachód)

vacat - Key Account Manager (Północ)

Piotr Olbrycht - Key Account Manager (Południe)

 

Biuro Obsługi Klienta

Aleksandra Gajos – Lider Zespołu Sprzedaży Telefonicznej i Obsługi Klienta wraz z zespołem BOK

 

Dział Sprzedaży Systemów Laserowych Trotec

Rafał Jednorowski – Sales Manager Trotec
Karina Krawiec-Głaz - Lider Zespołu Wsparcia Sprzedaży Trotec
Robert Skibiński - Konsultant ds. Sprzedaży Trotec
Jacek Dudkiewicz - Lider Zespołu Wsparcia Techn. Trotec
Sabina Greloff - Brand Manager Trotec

 

 

Doskonalimy nasze umiejętności

 

Dział Sprzedaży Trodat Polska uczestniczy w cyklicznych szkoleniach.

Szkolenia są prowadzone zarówno przez zewnętrzną firmę szkoleniową w zakresie szkoleń tzw. „miękkich”, jak również przez Dział Marketingu Trodat w zakresie pogłębiania wiedzy produktowej i cech wyróżniających nasze produkty na rynku. Nasza oferta to obecnie 6 światowych marek i ponad 1 600 SKU.  Ostatnio oferta rozszerzona została  o nową, japońską markę – zszywacze i dziurkacze Max. To kolejne produkty z oferty Trodat o unikalnych cechach użytkowych.

 

Od Przedstawicieli Handlowych Trodat Polska wymagane są nie tylko działania nakierowane „czysto” na efekty sprzedażowe. Wymagana jest również aktywność na różnych płaszczyznach biznesowych, w zależności od rodzaju współpracy klienta z firmą Trodat Polska. Nasi Handlowcy pełnią również rolę swego rodzaju „Promotorów” marek Uni, Max i Trodat w zakresie dotarcia do kanału detalicznego branży biurowo-szkolnej. Celem wizyt Przedstawicieli Trodat u tego rodzaju klientów, nazywanych przez nas wewnętrznie klientami pośrednimi ze względu na brak możliwości generowania bezpośrednich obrotów z Trodat Polska, jest przede wszystkim prezentacja naszych produktów i ich korzyści. Renomowane, światowe marki jakie posiada w dystrybucji Trodat Polska obligują nas bowiem do prezentacji wszystkich unikalnych cech produktów, a przede wszystkim wynikających z nich korzyści dla użytkownika końcowego.

 

Z wieloma Dystrybutorami Trodat Polska z sukcesem funkcjonuje również od lat model współpracy w zakresie zbierania zamówień na produkty z oferty Trodat Polska u klientów detalicznych. Zamówienia takie są zbierane w imieniu Dystrybutora i każdorazowo z nim konsultowane. To z kolei forma oferowanego przez Trodat dodatkowego wsparcia sił sprzedaży Dystrybutora naszymi Handlowcami. Pracując w takim modelu „ramię w ramię” i na ustalonych zasadach obie strony odnoszą wymierne korzyści i wzrosty sprzedaży.  Jeśli są Państwo zainteresowani tego rodzaju współpracą prosimy o kontakt z Regionalnymi Kierownikami Trodat Polska:

 

Rafał Nakoneczny 698 641 784

Bartłomiej Patroś 660 758 785

Witold Wroński 882 344 402

 

​